Aanvulling van de echtgenoot:
“Op ons verzoek aan jullie heeft een arts contact met ons opgenomen. Deze arts heeft overleg gevoerd met onze apotheek en ons werd medegedeeld en bevestigd door de apotheek dat er Ivermectine bij ons in de medicijn automaat bezorgd zou worden. Na enkele dagen kwamen we erachter dat dit niet gebeurd was. Vervolgens de apotheek gebeld en ons werd medegedeeld dat er geen medicijnen verstrekt worden op basis van een handgeschreven recept van de arts. Mijn conclusie is dus dat de apotheek de Ivermectine niet ter beschikking wilde stellen aan ons. Het is schandelijk dat dit ons niet door de apotheker medegedeeld is.
Om verder geen tijd te verliezen in de wetenschap van de tegenwerking van o.a. NHG en andere instanties hebben we het handgeschreven recept bij een apotheek in het buitenland laten overhandigen. Daar werd de Ivermectine ter beschikking gesteld op basis van het handgeschreven recept van de Nederlandse arts.
Ik vind het buitengewoon schokkend dat een Nederlandse apotheek, zonder dit te melden aan ons, heeft geweigerd de toegezegde medicijnen aan ons ter beschikking te stellen en dat dit buiten Nederland geen enkel probleem opleverde.
Ik heb geen vertouwen in de Nederlandse ‘medische wetenschap’ en het beleid om preventief of vroeg te behandelen door huisartsen te verbieden terwijl dit buiten de Nederlandse grenzen geen enkel probleem is. Ik kan niet anders concluderen dat er andere belangen een rol spelen bij Nederlandse belangen organisaties en VWS met als gevolg dat een goede behandeling van zieke Covid-19 patiënten pas begint bij een ziekenhuisopname. Geen wonder dat de ziekenhuizen vol liggen.”